miercuri, 9 octombrie 2013

la pomul laudat...

...nu te duce cu sacul. Asa era proverbul, nu? Imi aduc aminte ca in copilarie aveam o carte galbena, mare, frumoasa, cu proverbe. Si din proverb lipsea un cuvant iar tu aveai o plansa de pe care decupai imagini pe care trebuia sa le lipesti in spatiul gol. Imi amintesc de o pisica neagra cu alb pe burta, cu o figura vicleana, de un ou si de pui ("Toamna se numara bobocii.").



Intotdeauna am iubit toamna, inceputul scolii, imi aduc aminte si acum, cu precizie, de prima zi de scoala.
Dar nu despre asta vroiam sa povestesc. Ci despre incapacitatea mea de a imi masca emotiile. Este oribil. Stiti vorba aia : "E ca o carte deschisa!". Well, yes, that's me and it absolutely sucks. It sucks big time. Dar lucrez la asta, la anger management. Pentru ca am avut déjà probleme din cauza asta : un stagiu de 2 luni invalidat si numeroase remarci din partea oamenilor cu, care lucrez. Cu alte cuvinte inca nu am invatat sa ma adaptez prea bine, "sa ma descurc". Partea dureroasa este ca din punct de vedere ierarhic inca nu sunt in pozitia care sa imi permita asta. Ciudat este faptul ca I just don't give a fuck, it must be genetics. Sunt copia fidela a tatalui meu din punctul asta de vedere. If I don't like you I don't speak to you. If you don't like me talk to the hand. Si, totusi, imi pasa foarte mult de ceea ce cred ceilalti, mai ales la lucru. Trebuie sa fiu mai profesionista! It will be a true battle, it will be blood but I must succeed! Viitorul meu depinde,literalmente,de asta. Deci data viitoare cand o sa imi vina sa spun cuiva cat e de incompetent/dezagreabil o sa zambesc frumos si o sa imi repet cererea. Zen attitude, dupa cum ar zice secretarele mele. Al naibii Zenul asta ca mereu se ascunde cand ma vede! Dar lasa ca tot il prin eu si nu ii mai dau drumul.

28

1. terasa mare cu un rau in spatele blocului si nature, it's all over you!
2. prieteni dragi si muzica buna
3. carti, carti, carti
4. addictologie
5. haine, pantofi si inca o pereche de pantofi si esarfa aia superbaaaaaaa, parca o si vad!
6. familia e familie
7. baking
8. doing nothing, just sipping a cocktail and having a good chat with a special friend
9. presents, I still love them!
10. vremea de toamna cu un soare minunat si culori orange-maronii
11. dogs, someday...
12. postcards
13. walking through the park while sipping a good Amorino coffee
13. when the sun is setting in the sky everybody knows it's movie time
14. culorile metalizate si tocurile inalte
15. fast cars
16. masssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaageeeeeeeeee
17. nouvelle vague
18. les aviateurs
19. canile mari colorate
20. ceaiuri, ceaiuri, ceaiuri
21. boulangeria de langa, prima nu a 2a
22. smiling people
23. unafraid givers
24. nu putem schimba lumea, dar putem redecora
25. learn new stuff
26. hugs
27. grow up nice and steady
28. insignele.

Don't grow up, it's a trap. I wonder if we can remain kids when we have tones of résponsabilités.
I'm just trying to find my way and do good in the process.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu