duminică, 29 septembrie 2013

de ziua mea

1. Am primit telefoane de la cei mai dragi prieteni!
2. Am avut cea mai organizata aniversare evar! si nu neaparat datorita mie!
3. Am avut in jur numai oameni dragi.
4. Am primit super cadouri!
5. Am avut ca tort o baclava de la turcii de langa si am suflat in artificii din alea de le tineam in mana cand eram mici, langa bradul de Craciun.
6. Zuper aniversare! Mai vreau o data!

And now pozele dezmatului :D

Cocktailuri : mojito, cuba libre si fara alcool.


Foodies pe langa care inotau pestii din Martinica iar sub folia de aluminiu se intampla o tarta cu prune preparata de Moi.


Primul cadou de la colocatorul nostru : un tablou pictat de el!



De la aceasta poza mi se trage nick nameul de "Mada Colibri"


Inca una si e gataaaaaaaaaa!

 Mission accomplished : 3 quiches et 1 tarte aux quetsch!



Kill it with fireeeeeeee! "Lumanarea" si "tortul" (adica baclavaua cumparata de la vecinii nostrii turci :)


Incercarea nr.1 de poza cu artificiile. Aproape reusita.



Incercarea nr.2 de poza cu artificiile. Succes!


 Echipa de la Mulhouse debarca! :))



Am apucat fiecare cate un tep de arici, poza foarte spontana!



1

2.


3.


4.



Cadoul nr. 2 : the flowers!


Cadoul nr. 1 : the painting.


Cadoul nr. 4 : i-pod nano.






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu