duminică, 22 septembrie 2013

de Duminica

1. sfarsitul asta de saptamana a venit cu vreme minunata! asa ca I felt blessed si m-am plimbat aiurea prin Strasbourg.




2. imi plac la nebunie adunarile tip "vide greniers" unde vine lume multa si frumoasa si vinde lucurile de care nu mai au nevoie (la preturi derizorii, of course). un fel de "talcioc" dar fara rusi si fara tigani.


3. am descoperit un nou local super tare unde prepara brunchuri bio duminica. se numeste "pur etc" si ideea este bestiala.




4. mi-am facut, in sfarsit, programare la coafor pentru sambata viitoare. langa opera. the usual.




5. am descoperit un cartier atat de frumooos (halles tribunal)! parca il si vad. plus ca este destul de aproape de gara. mi-ar placea tare mult sa ma pot muta acolo anul viitor.


6. sushi! Planet sushi


 




7. just take in the sun. sleep on a bench. enjoy the ride. the calm before the storm.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu