sâmbătă, 7 septembrie 2013

Atlasul zilelor sau drumul (in)egal al fiecarei zile

Este o carte care se numeste "Atlasul norilor" si care merita citita. David Mitchell te va purta in lumi utopice, unde lucruri probabil de improbabile se intampla. Este pentru prima oara cand am vazut un film inainte de a citi cartea. Eram in avion, zburam spre Martinica. Si in timp ce asteptam cu nerabdare sa ajung pe taramul magic am decis sa ma uit la un film. Este, totusi, un lung zbor de 8 ore. Imi era tare dor sa zbor cu avionul. It had been a while.



Nu cred ca am povestit vreodata cat de mult imi place sa zbor. Iubesc avioanele, iubesc decolarile, iubesc cerul, norii, oceanele. Tot! Senzatia aia unica la decolare si patura pufoasa de nori. Norii, nu pot sa descriu sentimentul de zbor. Este unic si minunat. Toata lumea ar trebui sa incerce asta macar o data.



Stii, imi amintesc de primul zbor impreuna. De cum am decolat mana in mana. Like we always did. Imi aduc aminte de ochii tai frumosi, de ochii nostri pironiti pe geam, la spectacolul celest. De momentele in care am fost convinsi ca suntem suflete pereche. Si poate ca am fost. Vreau doar sa spun ca pe drumul (in)egal al fiecarei zile I will always remember you and you will always have a special heart ( yes, heart not place)  in my heart. You know that I am easily impressed but that in the end I don't keep a lot of people around me. Vreau sa iti spun ca inca imi esti drag si imi vei fii mereu dar cred ca este bine ca s-a terminat. Ca sooner or later s-ar fi terminat. Si nu imi plac agoniile. Iar nici unul din noi nu (mai) era fericit. Acum vad ca esti bine Omu' meu drag. Si ma bucur foarte mult, zambesc pentru asta. Pentru ca o meriti. Pentru ca esti un Om special. Pentru ca meriti sa fii fericit, iubit, implinit, iar eu cred ca nu as fi putut sa iti ofer toate astea. So this is like a letter to you. Si sper sa ai parte de o dragoste asa cum a fost a noastra la inceput. Si sper ca de data asta sa dureze toata viata! Asa ca cheers to you, darling! Sa nu uiti ca pe orice drum inegal al fiecarei zile o sa mergem tu o sa fii mereu Omu' iar eu libelula. Atat am avut de zis.









Iar dupa minunata decolare, urmeaza zborul. Dupa ce ai cantat in gand lift me up, lift me up, higher and higher. Si atunci am ales filmul asta atata de frumos. Despre drumul unui suflet de-a lungul timpului. Despre cum actiunile noastre ne influenteaza viata/vietile. Nici nu am stiut cand au zburat cele aproape 3 ore de film.
Mi-a amintit de The Fountain.

Cand eram mica am pus ochii pe un super trench coat "petecit". Adica format din multe patratele de diferite culori, cusute intre ele. Era colorat si frumos. Nu mereu armonios dar era real. Cam asa cum e si viata noastra, un roller coaster.

Cunoasteti cartea "Dimineata pierduta" de Gabriela Adamesteanu? Este una dintre cartile mele preferate, am citit-o de 3 ori. Apoi am citit si "Drumul egal al fiecarei zile" scrisa de aceeasi autoare. Minunata. Apoi am cautat informatii despre Gabriela Adamesteanu. Un om modest, un scriitor mare.

Cumva diminetile au un miros al lor. O culoare, o textura, un gust. What are actually the people doing in the mornings? It humors me a lot to thing about people all over the planet doing the same thing in the morning. Like getting up, take the shower, brush your teeth, brush your hair, eat, make up, get dressed and watch the sky, wondering about the meteo forecast...and drink a coffee maybe. Mergeam pe sarma perfect intinsa, cu un echilibru fantastic! De dimineata am descoperit toate lucrurile acestea!



Am reusit sa imi redau diminetile, sa ma trezesc dimineata la 6. Nu e usor, incerc sa imi ofer diminetile. Nu reusesc mereu. Rasaritul e al meu! Uneori trebuie sa reinveti sa vezi rasaritul pe cer si nu in ochii persoanei iubite. Sometimes you just have to make it on your own. Mi-ar placea sa merg la atat de multe concerte! Deocamdata mi-am luat bilete la Travis si Morcheeba! I just love them!



Si viata merge inainte ca si un joc de copii, nu-i asa? Asa e!



I am not your mother, I am not your father, I'm just a punk!




In fiecare zi tesem cu fir de borangic atlasul vietii noastre.
In fiecare zi trebuie sa incercam sa fim mai buni.
In fiecare zi castigam ceva si pierdem altceva.
In fiecare zi ne dam seama de puterile si de limitele noastre.
In fiecare zi putem alege ceea ce vrem sa fim!
Nu-i asa ca viata ne ofera mai multe sanse decat putem duce?




Atlasul tau cum arata, pana acum? Cate cai ai tesut? Pe cati nori ai zburat? Cate oceane strabatute? Cati munti escaladati? Si daca nu sunt multe fire tesute inca no hay problema, nu au intrat zilele in sac. Maine este o noua zi care va fi asa cum vei vrea tu sa fie!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu