vineri, 24 mai 2013

the can opener/deschizatorul de conserve/ouvre boîte

Pentru ca eu am de cand ma stiu prostul obicei sa dau tot din casa, as long as I can recall it, voila : scene domestice dubla 1 :



F (chinuindu-se sa deschida o conserva de mango) : "Madaaaaaaaaa, avem deschizator de conserve?"

Moi : "Habemus! In dulapul de jos, primul sertar, compartimentul din spate!"

F (dupa 5 minute de lupte seculare) : "Madaaaa, stii sa folosesti deschizatorul de conserve?"

Moi (razand infundat) : "Nu!" :))))

F (exasperata) : "Si altceva nu avem ca sa deschidem this bloody can?"

Moi (academica) : "Well, avem cutite."

F ( la capatul puterilor si vizibil exasperata de calmul meu :) : "Si care crezi ca ar merge?"

Moi (again academica) : "Al2lea cutit negru!"

...after 5 minutes I heard the can popping! SUCCES!



Iar weekendul vine cu CINCI vesti bune : 

1) am reusit sa imi scriu si sa imi depun raportul de stagiu si mémoire-ul de stagiu prat!
2) am reusit sa imi cumpar super ceasul la care baleam de vreo luna ( pictures soon to come)
3) am invatat sa fac "cartes conceptuelles" ( and,trust me, that it's freaking difficult especially when the tutorial is in Canadian french!)
4) acum pot sa ma apuc sa lucrez la mémoire-ul de DES.
5) mergem la super cafeneaua "Bistrot et chocolat"  de langa catedrala duminica!
I


 Pe de alta parte observ ca absolut nimic nu s-a schimbat din facultate : inca fac totul pe ultima suta de metrii!
Si, ca de obicei, ma gandesc : "Pfuais, daca as invata din timp as avea un potential urias!" BUT THEN AGAIN mereu fac totul atunci cand imi ajunge cutitul la os asa ca nu cred ca o sa imi ating  vreodata adevaratul level. But it's fine with me! Just enjoy the ride and keep smiling!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu