sâmbătă, 9 februarie 2013

no se puede vivir con tanto veneno...




ai avut sanse nenumarate sa vorbesti cu mine dar ai ales sa taci.
acum vorbesti dar e tarziu in timpul nostru iar eu sunt obosita.
cuvintele tale cad metodic ca niste cutite.
iar eu am nevoie de liniste, linistea sa cada-n mine.
aseara a trecut celine pe la mine, am povestit, am jucat un joc, am ras, m-am simtit bine.
cred ca pot redeveni ceea ce am fost daca sunt lasata in pace. asa ca... don't speak.




eu sunt multumita cu ceea ce am trait impreuna. impacata cu sfarsitul. people come and go.
am invatat multe in acesti ani.
cred ca cel mai important a fost how to let go si cum sa nu mai imi fac rau.
sa spun ce ma deranjeaza cand ma deranjeaza.
it's all ending we gotta stop pretending! de fapt, deja s-a terminat.
daca si tu ai invatat macar un lucru in tot acest timp; eu sunt fericita.
poate ca la un moment dat drumurile noastre se vor intersecta de nouveau. on sais jamais!
but now you have to let go, because you're hurting me.



"What was here now is gone
Up and down like everyone
Walk the earth in lonesome cry
But when the sun comes up
When the sun comes up
It will be on your side."


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu