duminică, 20 ianuarie 2013

Ganduri de duminica

uneori iti vine sa te ciupesti ca sa te trezesti.

esti in ultimul an de facultate..." vous êtes en quelle année d'etudes?"..."arghm...le 9 émé!"...

uneori lucrurile par sa nu mai termine iar lateori timpul este un castigator mondial la sprint.

eu azi la cabinet : " sefu, what's this sytink???!!"   sefu mandru : "c'est l'odeur d'escalyptus!" eu fata verde el stralucind de mandrie. cum ca gusturile nu se discuta, dar se pot accepta, mai ales daca iti sunt impuse :p

Germania este raiul cumparaturilor alimentare. Franta raiul cumparaturilor gentilor. Romania raiul cumparaturilor textile.

Astazi la radio, Robie Williams : " Supreme", uitasem cat de mult imi place cantecul asta!



When you're feeling down and you don't succeed...listen to Coldplay and lights will guide you home!

Sunt foarte mandra ca am decoperit metoda plasticului pus pe pare brise : nu mai tb sa imi inghete dimineata mainile pe ustensila de curatat gheata si zapada! Huray...am descoperit America! :p Vespucci sa imi ziceti! Da?

Am vazut o pisica tare frumoasa, tare, tare frumoasa. Dar nu vreau pisica, adica as vrea dar nu.
Deci nu clar da.

Maine sunt de garda, I love the smell of fresh surgical sutures in the morning, smells like...victory!

Urasc iarna din 2 motive : imi crapa mainile si trebuie sa dau zapada jos de pe masina. Atat! Incep sa ma aseman cu ai mei. Panicking!

Astazi i-am aratat Omului o poza cu mine din cls. a4a. A conchis, plin de seriozitate, ca semanai perfect cu taica-to! Mda :)

A propos de tata, amd ecsoperit ca locul lui preferat din Strasbourg : Porkus, o carmangerie, are si resto. Asa ca, la urmatoarea vizita : Porkus here we come!

Am sansa de a locui in orasul cu cea mai frumoasa catedrala din Europa : Notre Dame de Strasbourg!



ce frumos e cand te scoli dimineata si viata te loveste in fata si vrei sa fii ca asta vara : bronzat si asteptand in gara! cu totii stim ca-i firg afara si-ti piere iar cheful de scoala...



ice skating ring everywhere I see, my car was covered by à 3 cm layer of solid rock glass... the only thing that you DO NOT want to see after à 24 hours night shift... I've never been happier to see my boulanger in my entire life, 25 minutes from the parking lot to my appart ( usually 5 minutes :) now I can proudly say that I can ice skate ?? !! :)

every now and then I miss a lot being at my parents house, doing nothing, except going out all day long, "pe livada'.


lupul isi schimba blana dar naravul ba.

zilele astea am vazut si un urs pacalit de o vulpe.
am zis si ca strugurii sunt acrii pentru ca nu am ajuns la ei.

apreciez o cafea buna acompaniata de o "religioasa" ca la carte.


mi-ar trebui vreo 2 zile de stat sub patura ca sa imi revin dupa vremea din ultima vreme si dupa orarul de munca.


se pare ca nici in Germania si nici in Elvetia vremea nu este mai bune, primesc stiri de pe frontul de Est zilnic. Nu neaparat imbucuratoare. La Sydney e viata frate, cineva o arde la soare pe acolo. In UK it sucks. Iar in Norvegia este zapada si frig de crapa pietrele dar picticul inveseleste casa. Egiptul se lupta cu extremistii iar in Taiwan toate sunt bune si frumoase. Brazilia is chillaxing, ca de obicei iar in Chile la vita e bella. Italiei i se rupe ca de obicei...Canada este pe val...iar Martinica isi asteapta vizitatorii.


it's strange to have friends scattered all over the Globe!


so have a good one, friends!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu