duminică, 25 noiembrie 2012

1 concert si 1 gand

is this true?



"She can do anything at all
Have anything she pleases
The power to change what she thinks is wrong
So what could she want with me?

But wait, just, one minute here
I can see that she's trying to read me
(Suddenly I know)

She's going to change the world
But she can't change me
No she can't change me

She has the daylight at her command
She gives the night it's dreams
She can uncover your darkest fear
And make you forget you feel it

But wait just one minute more
I can see that she's trying to free me
(Suddenly I know)

She's going to change the world
But she can't change me
No she can't, change, me

Suddenly I can see everything that's wrong, with me
But what can I do?
I'm the only thing I really have, at all

But wait just one minute here
I can see that she's trying to need me
(Suddenly I know)

She's going to change the world
But she can't change me
No she can't change me."

maybe I'll get it right, next time!

I share a tear cause I'm missing you!

Am fost si la concertul Guns 'n' Roses si mi-a placut la nebunie. Poate ca este cel mai impresionant spectacol de muzica la care am fost pana acum.
Nu am avut asteptari foarte mari. Mi-am zis, bai oricum Slash nu mai este in formatie asa ca o sa fie, cel mai probabil, doar un spectacol de lumini si atat. Omu' mi-a zis, o sa fie foarte fain, o sa iti placa, o sa vezi nici nu se simte absenta lui Slash ( Omu' stie ca doar el a mai fost la un concert Guns in timp ce eu imi dadeam licenta!!! tradareeeeeeeeeeeeeeeeeeee). So I just told him...Bitch, please, shut it! And how wrong I was!!! Didn't they blow my mind this time!

Am inceput postul de guns cu omul meu cu o luna inainte, ca altfel suna ei live daca nu ii asculti o luna. Bun. Dupa nenumarate peripetii cu munca, masina, gpsul, biletele de intrare, ajungem si noi la concert cu doar o ora intarziere. Inauntru si in afara Zenith-ului lume multa roackeri de toate varstele, de la copii la batranei anchilozati, aaa, pardon cetateni in etate ( da, stiu, asa o sa ajung si eu, daca o sa ajung!). Toata lumea cu Guns/Axel pe buze. Noah bun ne luam locurile in primire ca doara am stat ca boierii la loc de cinste si ne uitam la formatia de deschidere. They were pretty good, partea de cacat e ca daca tu canti in deschidere la Guns nu te asculta nimeni chiar daca esti Tatal lor!

In fata noastra un cuplu la vreo 70 de ani! Adorabili!! Asa vreau sa ajung si eu!

Bun si intr-un final incepe THE SHOW!! Au cantat 3 ore!!! 3!!! fara intrerupere. ce e drept axel e foarte imbatranit si gras ( but aren't we all?) dar VOCEA! Dom'me VOCEA!! Deci, nu cred ca am cum sa exprim oceanul si furtuna si tot ce vreti voi din mine cand a cantat
ESTRANGED

sau CIVIL WAR
sau PATIENCE
sau NOVEMBER RAIN
sau YOU COULD BE MINE
sau PARADISE CITY sau multe alte melodii MARI!
Am plans de fericire. Si singurul concert la care am plans a fost Angus and Julia Stone. Atat de mult mi-au placut! Bine, a avut nevoie de 3 chitaristi ca sa il inlocuiasca pe Slash dar a meritat.

Au facut si un cover dupa Pynk Floyd another brick in the wall ( ce e drept e ca axel arata ca sir elton john imbracat in rosu but besides that) and they kicked asses and Patience au cantat-o acustic.

Din pacate, poze sau videouri proprii nu am pt ca am uitat aparatul acasa ( da, da, stiu, you useless reptile) dar o sa pun si eu de la altii de pe youtube ca sa va faceti o idee de cat de misto a fost.

Cand eram mica aveam un vis; sa ii vad in concert. Inca un vis taiat de pe the bucket list!

BETTER

THIS I LOVE

Aceasta este o postare nefinalizata dar , Dumnezeule, ce SPECTCOL!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu