luni, 3 septembrie 2012

fools in love

"Fools in love, are there any other kinds of lovers?
Fools in love, is there any other kind of pain?

Everything you do, everywhere you go now
Everything you touch, everything you feel
Everything you see, everything you know now
Everything you do, you do it for your baby love,

Fools in love, are there any creatures more pathetic?
Fools in love, never knowing when they lost the game.

Fools in love they think they're heroes,
cos they get to feel no pain
I say fools in love are zeroes
I should know, I should know
Because this fool's in love again

Fools in love, gently hold each other's hands forever
Fools in love, gently tear each other limb from limb

Everything you do, everywhere you go now
Everything you touch, everything you feel
Everything you do, even rock 'n' roll now
Nothing mean a thing except you and your baby love
your baby love, your baby love, your baby love."



Iubesc melodia asta! De când am auzit-o prima oară mi s-a strecurat ca un bob de rouă în suflet, de fapt și-a regăsit drumul, pentru că eu cunoșteam melodia asta dinainte să mă nasc în lumea asta. I say fools in love are zeroes, I should know because this fool `s in love again.

Era cald și m-am foit în pat tot începutul ăla de zi, știind că ai să vii. Îmi era clar că de data asta o să fie altfel. Așa cum îmi era clar și că această posibilă ultimă întâlnire de acest gen era decisivă pentru viitor (ul nostru). Oricum nu am putut să dorm și m-am culcat târziu, după ce am privit indefinit și fără scop luna cea mare, gri și plină. Am povestit câte în lună și în stele cu prietenul meu drag. Cu o noapte înainte o visasem pe Alina. Ne lipsește. Steaua ei va lumina mereu asupra noastră. Acolo unde este, este mândră de noi. Am ascultat muzică la nesfârșit și m-am bucurat, a râs sufletul în mine, parcă era un play list facut de mine! Iar ne-am amintit cât de bătrâni suntem și că ne cunoaștem de 12 ani!!! 12!!! doisprezece!!! Cred că nu era un om mai potrivit în compania căruia să te aștept. Prieteniile adevărate sunt ca vinul vechi, cu cât îmbătrânesc, cu atât sunt mai bune și mai valoroase.

Apoi ai venit, cu întârzierea de rigoare, datorată CFRului. Iar când te-am văzut, am știut, fără urmă de dubiu, ca I am there to stay and you are there to stay. Că there is no doubt, you`re in my heart now, like you were at the beginnings. A venit toamna și eu mă bucur ca un copil, este o nouă toamnă alături de tine. Am zburdat, din nou, ca o libelulă. Nu ca un fluture obosit, ca o LI BE LU LĂ!
O să avem iar întâlniri, concerte, nopți nesfârșite, descoperiri împreună, călătorii. Poate chiar și un câine!

A fost o întâlnire foarte frumoasă și, mărturisesc, mi-a fost tare dor de tine. Sentimentul ăsta că e bine...Phoenix e minciună pe lângă mine!

Frunzele cad, din nou, cadențat sub pașii mei. Culorile lor se revarsă, din nou, pe pantofii mei iar culorile se contopesc într-un curcubeu. Bine ai venit toamnă! Bine ai venit noule început! ( dacă ai știi cât te-am așteptat...).



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu