miercuri, 21 martie 2012

be a patient

do you ever switched roles? how is it to be the mouse? who is the lamb and who is the knife?

stăteam întinsă pe masa rece, mă acoperea un cearșaf albastru ca cerul. camera tapetată în alb spunea povești fără cuvinte despre viață, moarte, durere și speranță.

where did I come from and how did I get here?

in a white room.

ok, a fost amuzant dar acum pot să o șterg englezește? să lăsăm pe altă dată intervenția.

nu.

aa, ok, vezi cum apare îngerul albastru, îsi desface trusa, apoi se spală, sterilizeză, îmbracă, mănușile îi îmbracă degetele perfecte.

acum o să piște. ok. bagă mare! auuuuuuu. pișcăăăăăăăă!!! ești ok? da, am avut zile și mai proaste, măcar scap de o jumate de zi de calvar. markerul desenează liniile vieții mele. apoi bisturiul rece, apoi bisturiul electric. tststsssssttttttt. sângerez mult? nu! aha, atunci de ce tamponezi plaga mea de 3 minute? her silence is blue. bun, gata, vrei să vezi piesa? da, bring it on! ook, e destul de mare. da, acum o să te cos. cicatrice de 3 cm aproape invizibilă.

deasupra, discul alb de lumină mă preface în înger. e greu să fii pacient. bun. mai e mult? nu. pun steril stripurile si bandajul si gata. a, ok.

mai facem unul? da! dacă-i bal, bal să fie!

where do we go nobody knows, God put a smile up on your face!


I gotta say I am on my way down
God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face!

auzi da muzică nu ai? ba da! infirmieră radioul! hit it!

radio nostalgia...NO SHIT??? are you fucking kidding me? radio Nostalgia!

and then it hit me, good music, all my senses got lost, puteau să mă charcuteze toată! nu mai mă interesa. și atunci mi-am dat seama încă o dată de puterea muzicii.

știi ce e bizar? că m-a eliberat de o energe negativă incredibilă intervenția asta. în 2 săptămâni o să am rezultatele...aaa ok.

pot să mă aplec? aaa mai bine nu, hai că te ajut eu. ești primul pacient pe care îl închei la șireturi...un zâmbet mi se insinuează șiret pe bune. normal! eu reprezint multe începuturi!

ok,hai acasă, move slowly.


o să adorm iar ținându-mă în brațe și visând la viitor. trecutul este trecut, prezentul este acum, iar despre viitor o să discutăm mai încolo.

you have suffered enough!

hold on, what did you say that for?
hold on, who do youtake me for???


and I am waiting for the day...I hope you will have the heart. can I take you, take you higher?!

flash back, flash back, read all about it! we do not need to take every ones crap!

mănușile aterizeză la coșul de gunoi iar eu mă întreb...where do we go? nobody knows!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu