sâmbătă, 11 februarie 2012

ugly




nu există decât oameni cu suflet urât!

sunt fericită. muncesc pe brânci dar când văd că pacienții mei sunt bine, că sunt mulțumiți și că îi pot ajuta. nu există nimic mai frumos pe lumea asta decât un : "Vă mulțumesc din suflet doamna doctor!"

Da, meseria mea rulează, chiar dacă uneori este al naibii de greu.

Dar am început să mă obișnuiesc să ajung seara acasă mai târziu decât prevede legea pentru că știu ca la sfărșitul zilei sunt cu un pas mai aproape de adictologie! Azi mi-am revăzut un pacient, a venit cu soția la ginecolog și, surpriză, ginecologa eram eu, adică adictologul lui... it was nice, he was doing fine and he was happy!

Nu există profesii urâte și nici ghinion! Viața ți-o construiești singur. Tu și cu tine. Normal că este mai ușor să dăm vina pe alții, pe sistem, pe ghinion dar adevărul este unul singur, there is no other guilty one but you!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu