sâmbătă, 21 ianuarie 2012

no death can tear us apart









îmi plac diminețile în care mă trezesc fără ceas, în care timpul parcă stă în loc.
să mă trezesc, să trag storurile, să las lumina să inunde camera, apoi să mă mai bag un pic sub plaplumă.
să citesc, să termin cartea, să încep alta. să imi fie dor de el, ca in fiecare dmineață târzie sau matinală.
să bată a friend in need la ușă, să mâncăm împreună micul dejun gătit de ea. să povestim, să ne hlizim, să facem haz de necaz. apoi să mergem la cinema. sâmbăta a devenit sinonim cu film. singura zi din săptămână în care chiar dispun de timpul meu. apoi să ne uităm la vitrine colorate, să facem schimb de vise, să alungăm pesimismul cât mai departe.

schimb de vreme, schimb de nasturi, schimb de vise și păreri, pături colorate și petecite pe umerii noștrii obosiți dar optimiști. o să trecem și peste asta! o să fie bine!

and I am wondering where your thoughts cross into mine...and I think about you every night but you don`t know it.

m-am obișnuit cu așteptarea.

dar sper să se termine curând cause i miss u.



I believe in justice, God and karma. What goes around it comes around. What you give is what you get.

This is what you`ll get when you mess with us!

karma police...I`ve given all I can but it`s not enough!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu